Sunday, May 24, 2009

სენტიმენტალური ვარიაციები მამა ბასილის თემაზე

მამაო ბასილ,
იგივე ვასილ,
მე შენში ვპოვე ჭეშმარიტება,
და რომ იცოდე ჩემო ვასიკო
შენი ბრალია ეს გარინდება.
შენთვის მიფეთქავს გული ვასია,
არ დაიჯერებ, მაგრამ ასეა,
თუმც ჩემი აზრი შენთვის პრასია,
ეს გული ჩემი, სევდით სავსეა.
ჩემი სასმელი მხოლოდ კვასია
დამრჩა მხოლოდ დღე ასერგასია,
რომ დამეცლება კვასის თასია,
მერე მოვკვდები, ჩემო ვასია.
იზრუნე კვასზე ჩემო ვასია,
არაფერი გვაქვს მისი ფასია,
თუ წაგიკითხავს გюნტერ გრასია,
მაშ დაგიხურავს ოთხი კლასია.
ბასილ, მე მჯერა შენი სიტყვების,
რასაც შენ ამბობ მასტერკლასია,
მე არასოდეს დამავიწყდები,
არვინ მინახავს შენი მსგავსია.
ბოლოს რომ გნახე, გული გამისკდა,
გადამეკეტა სასუნთქი გზები,
მე სულს ვღაფავდი
თავბრუ დამეხვა
და შემომესმა სატანის ხმები.
ვასო, ისმინე სელინ დიონის,
ის ამერიკის არის შპიონი,
გირჩევ წახვიდე, დაწვა მიონი
და ნახანძრალზე დარგო პიონი.
ხედავ მოფრინავს ცაში ბოინგი,
რასაც დათესავ, იმას მოიმკი.
ვინც ადრე იყო ბანძი, ჩმორიკი
დღეს გააჩაღა ცივი ომიც კი.
გადაურეკე კოლინ პაუელს,
ან მიაკითხე მარტინ ბაუერს,
იქნებ გამოჰკრა ხელი მაუზერს,
ნუ გააკეთებ ხანგრძლივ პაუზებს.
დაჯექ, უსმინე ”თაჩსა და გოუს”
მერე უყურე კინოფილმ ”გოუსთს”,
ხელი არა ჰკრა ”ვოშსა და გოუს”
და უსაფრთხო სექსს ნუ ეტყვი ”ნოუს”.
ნუ გეშინია მებრძოლო სულო,
ჩვენ ფინიშამდე სულ მალე მივალთ
და შემოგძახებთ სანატრელ სიტყვებს,
მამაო ბასილ, საღოლ შენ - ვივატ.


2 comments:

ketty said...

:DDD
ram gagaxsena mama basili?:)
da ratom mospe komentaris datovebis sashualeba cina postze?:)

Kalo said...

არ მომისპია. არ ჩაანს? ძველი კომპიუტერი გაქვს ეტყობა შენ, ნორტონ კომანდერია შიგნით ჩატვირთული :-):-):-):-)